ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗ

2,1 εκατομμύρια ευρώ για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας ΑΜΘ

Υπογράφηκε από τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χρήστο Μέτιο η σύμβαση για ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και φιλόδοξα έργα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας ΑΜΘ.

Πρόκειται για το έργο «Ενέργειες προώθησης τουριστικού προϊόντος Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης», προϋπολογισμού 2,1 εκ. €, το οποίο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.

Το έργο σχεδιάστηκε στη βάση έξι αξόνων, έξι ειδών τουρισμού τα οποία η Διοίκηση της Περιφέρειας επιδιώκει να αναδείξει:

Ο φυσιολατρικός τουρισμός
Ο παραθαλάσσιος τουρισμός
Ο πολιτιστικός τουρισμός
Ο θρησκευτικός τουρισμός
Ο γαστρονομικός και οινικός τουρισμός
Ο τουρισμός πόλεων
Στη βάση των έξι αυτών ειδών τουρισμού, θα υλοποιηθούν σύγχρονες δράσεις προβολής και δικτύωσης, οι οποίες σχεδιάστηκαν μετά από διαβούλευση με τους εμπλεκόμενους φορείς. Αναλυτικά το έργο περιλαμβάνει:

Την τουριστική φωτογράφηση του συνόλου της περιοχής
Την παραγωγή γενικών και θεματικών video προώθησης καθώς και τηλεοπτικών σποτ
Την επιλογή και προμήθεια διαφημιστικών και προωθητικών δώρων που θα απευθύνονται σε επαγγελματίες του τουρισμού και σε επισήμους προσκεκλημένους
Την κατασκευή και εγκατάσταση προωθητικών τουριστικών panel σε επιλεγμένα αεροδρόμια της χώρας
Τη δημιουργία πολυτελούς αναμνηστικού λευκώματος
Τουριστικές καταχωρήσεις σε έντυπα ΜΜΕ (offline διαφήμιση)
Ηλεκτρονική καμπάνια στο internet, στα κυριότερα socialmedia καθώς και σε εξειδικευμένους τουριστικούς διαδικτυακούς τόπους (online διαφήμιση)
Ειδικές δράσεις προβολής εντός και εκτός Ελλάδας
Το σχεδιασμό και την παραγωγή έντυπου πολυσέλιδου οδηγού ο οποίος θα απευθύνεται σε επαγγελματίες του τουρισμού
Τη συμμετοχή σε B2B Workshops και σε εκδηλώσεις παρουσίασης προορισμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
Την οργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης και φιλοξενίας (fam & press trips) με αποδέκτες επαγγελματίες του τουρισμού και διαμορφωτές κοινής γνώμης
Την κατασκευή ψηφιακών εφαρμογών για διάφορες πλατφόρμες (πχ internet, εφαρμογές γιακινητές συσκευές, virtualtours κλπ)
Την παραγωγή γενικού εντύπου τουριστικής προβολής μαζικής διανομής
Τη διενέργεια ερευνών με στόχο την αξιοποίηση των τουριστικών δεδομένων της περιοχής
Οι στόχοι που έθεσε η Διοίκηση της Περιφέρειας στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση των συγκεκριμένων δράσεων είναι οι εξής:

Η προώθηση της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ως ενιαίου και αναγνωρίσιμου προορισμού τεσσάρων εποχών
Η επέκταση της τουριστικής περιόδου
Η αύξηση του αριθμού και της ποιότητας των επισκεπτών
Η διείσδυση τόσο στις ώριμες όσο και στις νέες και ανερχόμενες τουριστικές αγορές
Με αφορμή την υπογραφή της σύμβασης του έργου, ο κ. Μέτιος πραγματοποίησε σύσκεψη στην έδρα της Περιφέρειας με τον εντεταλμένο Περιφερειακό Σύμβουλο Τουρισμού Θανάση Τσώνη και τον υπεύθυνο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Γιώργο Σγούρο.

Di-zine clothing

Ιστορικό

Θρακική Αγορά FB

Μedia Group

Ο Ποπολάρος