ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο Ποπολάρος

Να βγάλουμε κατσαρολόκια έξω

Και τι να κάνει ο δήμος, πώς να τα αντιμετωπίσει τα φυσικά φαινόμενα και κυρίως την βροχή, όταν μάλιστα τα φαινόμενα είναι και …ακραία. Αμάν πια με την εμμονική πολιτική συμπεριφορά ορισμένων… Αν δεν είχε τον κορώνα και σουβλάκια θα μας πρόσφερε και χορούς και πανηγύρια, ακόμη και συναυλίες παραλιακές. Να μη πούμε για εκδρομές συλλόγων και για τις επετειακές εκδηλώσεις για τα 100 χρόνια ελευθερίας. Ας μην είμαστε μίζεροι… Και σε τελική ανάλυση, αφού βλέπουμε πως βρέχει, ας βγάλουμε μερικά κατσαρολάκια έξω να μαζέψουμε λίγο από το «θεόσταλτο νερό». Πως πάνε άλλοι και καθαρίζουν εθελοντικά από σκουπίδια περιοχές…, άντε να αναπτύξουμε λίγο την ιδιωτική πρωτοβουλία, όλα από τον δήμο θα τα περιμένουμε;

Τουλάχιστον, είχε πάρει τσιγάρα ή καπνό;

Έφερνε από Βουλγαρία μέσω Νυμφαίας, κάνναβη και κρυσταλλική μεθαμφεταμίνη και τον έπιασαν, φυσικά κατόπιν κατάλληλης αξιοποίησης στοιχείων. Ορίστε που και χωρίς τελωνείο ή δίωξη λαθρεμπορίου, η δουλειά γίνεται… Και όχι, δεν βοήθησε η Παναγία η Πορταΐτισσα στην οποία είναι αφιερωμένος ο ναΐσκος στα σύνορα. Αλλά και ο ημεδαπός, να είναι άραγε και κομοτηναίος, πως το σκέφτηκε σε μια εποχή που σχεδόν κανείς Έλληνας δεν περνά από τα σύνορα, αφού πρέπει μα έχει αρνητικό τεστ, να το τολμήσει από Νυμφαία… Τουλάχιστον, είχε πάρει τσιγάρα ή καπνό, θα του είναι χρήσιμα για μια περίοδο…

Ούτε ένα μπουφέ με καφεδάκι…

Αύριο Παρασκευή, ολοκληρώνονται οι δοκιμασίες γρήγορης διάγνωσης (rapidtest) στην Κομοτηνή για την ανίχνευση του νέου κορωνοϊού, κατόπιν συνεργασίας της Γενικής Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας της Περιφέρειας ΑΜ-Θ και του ΕΟΔΥ. Και βέβαια, δεν είναι τόσο που η Περιφέρεια ενημέρωσε μόλις την Δευτέρα, οπότε χάθηκε η πρώτη ημέρα, αλλά εθελοντικά προσκληθήκαμε να συμμετάσχουμε, ούτε ένας μπουφές δεν στήθηκε με έστω καφέ και μερικά βουτήματα… Και δεν λέμε να τον πληρώσει η Περιφέρεια, χορηγία να γίνει από τις εταιρείες που πλουτίζουν από αυτά τα τεστ. Άσε που μπορεί να αλλάξουμε και χρώμα στον χάρτη…

Σουρωτήρι ο απροσπέλαστος Έβρος

Τι συνοριοφύλακες, τι ειδικές δυνάμεις, τι ηλεκτρονικά μέσα και λοιπός σύγχρονος εξοπλισμός, 300 περίπου οι λαθρομετανάστες που πιάστηκαν στην ΑΜ-Θ τον Σεπτέμβριο. Και φυσικά, άγνωστος ο αριθμός όσων κατάφεραν να περάσουν απαρατήρητοι συνεχίζοντας την …μεταναστευτική τους πορεία για Θεσσαλονίκη ή Αθήνα. Προφανώς, τίποτα δεν τους σταματά, ούτε ο φράχτης που θα έδινε λύση.

Οι νομοί έχουν το πάνω χέρι και στον κορώνα

Στις αρχές και με αφορμή την δημοσίευση του χάρτη για τον κορώνα, υπήρχε η ελπίδα να χωριστεί η χώρα σε δήμους και περιφέρειες, τελικά πάλι οι περιφερειακές ενότητες προκρίθηκαν. Χωροταξικά, είναι σαν να μην υπάρχουν, καθότι οι περιφέρειες είναι αδιαίρετες γεωγραφικά, αλλά οι ενότητες παραμένουν για την εκλογή βουλευτών και περιφερειακών συμβούλων, διαιωνίζοντας, δυστυχώς, την έννοια των νομών και κατ επέκταση τον τοπικισμό που αναπτύχθηκε για δεκαετίες και μόνο αρνητικά αποτελέσματα είχε. Η αυτοδιοίκηση στην Ελλάδα συγκροτείτε από περιφέρειες και δήμους, ωστόσο οι νομοί έχουν το πάνω χέρι.  Είναι το αυτοδιοικητικό «διαίρει και βασίλευε», για να υπάρχουν περισσότερες καρέκλες, τοπικισμοί και αναπτυξιακά προσκόμματα.

Ρίξε διχίλιαρα στον κόσμο…

Έχουν δίκιο οι της αντιπολίτευσης στην περιφέρεια. Τι τερτίπια είναι αυτά κύριε περιφερειάρχη μας, να πάρουν μη επιστρεπτέα μόνο όσοι έχουν ενημερότητα… Τόσες ώρες μπροστά στην τηλεόραση, βάλε και τα τοπικά μέσα, μας έχει πονέσει το κεφάλι από την ενημέρωση. Κανονικά, έπρεπε να βγει στους δρόμους ο Μέτιος και να μοιράζει  διχίλιαρα σε μαγαζιά και επιχειρήσεις. Ας έδινε και στους περαστικούς από κανένα πενηντάρικο, σάμπως από την τσέπη του θα τα έβγαζε;

Η πραγματική αλλά αόρατη βαριά βιομηχανία

Ναι μας τσάκισε τον τουρισμό ο κορώνα, έπληξε την εστίαση και την διασκέδαση, ωστόσο την ανερχόμενη από δεκαετίες και πραγματική βαριά βιομηχανία, την διακίνηση λαθρομεταναστών, δεν δείχνει την έχει επηρεάσει. Κρίμα, που λέει ο λόγος, που η δραστηριότητα αυτή δεν προσμετρά στο ΑΕΠ, θα το ρίχναμε δραστικά το δημόσιο χρέος. Άσε που αν ήταν νόμιμη, πάλι λέμε τώρα, θα ρίχναμε και την ανεργία…

Το καλύτερο της τηλεόρασης

Από την πολιτική κριτική, ο Ποπολάρος περνά στην τηλεκριτική. Λοιπόν, το καλύτερο πρόγραμμα της τηλεόρασης της επαρχίας της Αθήνας, είναι το «Καλό μεσημεράκι», αναλογιζόμενοι το ταλέντο των συντελεστών, την πολύωρη προετοιμασία και τον ανταγωνισμό. Κρίμα που την έχουν σε ώρα τηλεοπτικά κατάλληλη για όλους. Αν την έβαζαν για μετά τις 10 το βράδυ, θα είχε σπάσει τα ταμεία.

«Ελευθερουδάκης» της μόδας και του στάιλινγκ

Έναν παρεξηγημένο λόγω της σπασμωδικής και άσχετης τηλεοπτικής προβολής που είχε τύχει ως σήμερα, αυτόν τον Λάκη Γαβαλά, τον είχαμε για …γέλια. Αποδεικνύεται όμως πως είναι ο «Ελευθερουδάκης» της μόδας και του στάιλινγκ. Να το βλέπουν και να τον ακούν οι γυναίκες, τώρα μάλιστα που επανέρχεται σε καθημερινή βάση. Και όχι να ακούσω τίποτα, τι λες ρε Ποπολάρε… Η γυναίκα είναι το ωραίο φύλο, ωστόσο, δεν φτάνει να είναι, πρέπει να δείχνει και ωραίο.

Ανάπτυξη αντί πολιτικές φιγούρες

Λοιπόν, γράψαμε την προηγούμενη εβδομάδα πως ο γύρος είναι εισαγόμενος. Να μια αναπτυξιακή ευκαιρία, να προωθήσει το κράτος, με ειδικά κίνητρα, την χοιροτροφία και να αφήσει την επιχειρηματικότητα να κάνει τα υπόλοιπα. Με στόχο, σε 5-10 χρόνια, να κάνουμε και εξαγωγές. Το ίδιο μπορεί να γίνει στοχευόμενα και για άλλα διατροφικά προϊόντα. Λαμπρό επιχειρηματικό πεδίο δόξας, καθώς όλα σχεδόν εισαγόμενα είναι. Αλλά, αν δεν θες (ή δεν ξέρεις) να μαγειρέψεις, κάνεις μια επιτροπή, διακομματική, και κάνουν όλοι την πολιτική φιγούρα τους.

Διαφήμιση και όχι δυσφήμιση

Σωστά ο δήμος επιχειρεί να μαζέψει διαφήμιση στα στέγαστρα αφετηριών και στάσεων της δημοτικής συγκοινωνίας, έσοδα είναι και αυτά, προσφέρονται και οι συγκεκριμένοι χώροι. Ωστόσο, για να είναι διαφήμιση και όχι δυσφήμιση, πρέπει να είναι ελκυστικές για τους διαφημιζόμενους και τους δημότες, οι στάσεις. Με καθαρά στέγαστρα, όχι σπασμένα πλεξιγκλάς, όχι σκουριασμένες επιφάνειες και ακόμη καλύτερα με ειδικούς χώρους για διαφήμιση, γιατί όχι και για τηλεοπτικού τύπου διαφήμιση, με οθόνες.

 

 

Di-zine clothing

Ιστορικό

Θρακική Αγορά FB

Μedia Group

Ο Ποπολάρος