Στρωμένοι δρόμοι ή ασφαλτικά μπαλώματα;
Εντάξει, το έργο του φυσκού αερίου, δεν είναι του Δήμου, αλλά οι λακκούβες είναι της Κομοτηνής και ταλαιπωρούν τους δημότες. Καλές οι δηλώσεις για τις φαραωνικές αναπλάσεις, αλλά ας ζητηθεί από αυτόν που πληρώνει το έργο και από αυτόν που το εκτελεί, πότε και πως θα κλείσουν οι λακκούβες; Οι δρόμοι θα στρωθούν και θα έχουμε ομαλή κίνηση αυτοκινήτων και πεζών, ή θα ζούμε για χρόνια με ασφαλτικά μπαλώματα; Ας κληθούν οι υπεύθυνοι του έργου στο δημοτικό συμβούλιο να δώσουν εξηγήσεις και απαντήσεις. Το έργο είναι δικό τους, η πόλη είναι δική μας.
Βιασμός λογικής, δημοσιογραφίας, δικαιοσύνης…
Ένα πεντάστερο ξενοδοχείο που «δεν έχει κάμερες», ένα θύμα βιασμού στον ιατροδικαστή μετά τρεις ημέρες, κινητά θυτών κατάσχονται μετά 20 ημέρες, βραδυπορούσες εξετάσεις και σε λίγο θα έχουμε και από εργαστήριο της …Βέρνης, «ρεπορτάζ» δείχνει μικρό ηχείο στην σουίτα για να μην υπάρχει χαρακτηρισμός κορωνοπάρτι, δεκάδες ώρες «ενημέρωσης» για το θύμα, ούτε λεπτό για τους θύτες, είναι λίγα από τα πολλά που ζούμε τελευταία. Μια 24χρονη και ο δικηγόρος της τα έχουν βάλει με αστυνομία, δικαιοσύνη, πολιτικό σύστημα, κοτζαμπάσηδες και ΜΜΕ. Αν θα μάθουμε, επισήμως, την αλήθεια και αν θα αποδοθεί δικαιοσύνη; Μετά λύπης, αλλά η εκτίμηση είναι αρνητική, όποια και αν είναι η αλήθεια.
Τι είναι πολιτική;
Το σύνολο σχεδόν του πολιτικού κόσμου, διαπιστώνει ακρίβεια στο ηλεκτρικό ρεύμα, ούτε ένας δεν μιλά, δεν εξηγεί, γιατί έχουμε το πιο ακριβό ηλεκτρικό ρεύμα στην Ευρώπη. Γιατί, πολιτική δεν είναι ότι θέλει ο λαός, αλλά ότι είναι καλό για τον λαό. Αλλά, ποτέ το καλό για τον λαό δεν συμβαδίζει με το καλό για τους έλληνες ολιγάρχες, τους διαχρονικούς κοτζαμπάσηδες. Αμ τότε, γιατί πολιτεύονται οι άνθρωποι αυτοί; Μα, για το καλό του τόπου και του λαού… και του «έσχες» τους, χωρίς το «πόθεν».
Αβάσταχτη αυτοδιοικητική διαχειριστική ρουτίνα
Και βέβαια ο Ιλχάν υπερασπίστηκε τον Στυλιανίδη στην υπόθεση της κόντρας του με δημάρχους για τα έργα που εγκρίθηκαν. Σε διαφορετικό, λέμε τώρα, κόμμα, βρίσκονται, αλλά στον ίδιο νομό πολιτεύονται. Αν ο ένας μαζέψει όλο το χαρτί και το κόμμα του έρθει δεύτερο τοπικά, ο άλλος έχει σίγουρη επανεκλογή. Και του πρόσφερε και απλόχερα την αίγλη από την κορωνοεπιδότηση αγροτών. Οι αυτοδιοικητικοί από την πλευρά τους, έχουν προτάσεις να ενδυνάμωση της αυτοδιοίκησης με χρηματοδότηση και αρμοδιότητες ή επιθυμούν να παραμένουν υποτακτικοί της εκάστοτε κεντρικής εξουσίας; Έχουν ακούσει ποτέ περί δημοκρατικού προγραμματισμού ή τότε πήγαιναν σχολείο; Έχουν θέσεις και αν ναι, γιατί δεν τις εκφράζουν. Αρκούνται στα ταξιδάκια στην Αθήνα, ενίοτε και από το χέρι βουλευτών; Αν η ενασχόληση τους με τα αυτοδιοικητικά, εξαντλείται στο να μπει κάποτε το κάδρο τους στον τοίχο με τους διατελέσαντες δημάρχους, ας μην ασκούνται σε δήθεν επαναστατική πολιτική και ας μείνουν στην διαχειριστική τους ρουτίνα.
Ο ψυχρός πόλεμος στη νέα εποχή
Με αφορμή την κατά το ΝΑΤΟ αναμενόμενη εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, αν σημειώσουμε πως εδώ και χρόνια η νοητή γεωγραφική γραμμή στην οποία παίζονται στα «ζάρια» πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα, ξεκινά από την Ουκρανία, περνά σε Γεωργία και Τουρκία, συνεχίζει σε Αρμενία, Ιράκ και καταλήγει, δια της τεθλασμένης, στη Συρία. Θυμηθείτε απλά τις συρράξεις στην Κριμαία, την Γεωργία, την Αρμενία, τον προωθούμενο διαμελισμό του Ιράκ και την Συρία όπου παίζεται το τελευταίο κεφάλαιο της «Ισλαμικής Άνοιξης». Στο παραπάνω πλαίσιο εντάσσεται η επέκταση του ΝΑΤΟ, διάβαζε ΗΠΑ, σε πρώην χώρες του Ανατολικού μπλοκ, με τελευταίο επεισόδιο το πόδι που έβαλαν οι ΗΠΑ στην Αλεξανδρούπολη. Και ήταν μάλλον αυτό και όχι τόσο η προσέγγιση του ΝΑΤΟ στην Ουκρανία, που ξύπνησε την Ρωσική αρκούδα. Αφού το ΝΑΤΟ επεκτείνεται ανατολικά, γιατί να επεκταθεί δυτικά και η Ρωσία; Προδήλως, καθόλου πίσω δεν έχουμε αφήσει την εποχή του ψυχρού πολέμου.
Ντεκόρ τα εκχιονιστικά και οι οδηγοί;
Και με αφορμή που για άλλη μια φορά δεν βγήκαν στους δρόμους εκχιονιστικά των εταιρειών που τους διαχειρίζονται και πλουτίζουν από τα πανάκριβα διόδια, μήπως έχουν εκχιονιστικά, αλλά δεν έχουν οδηγούς; Καθότι, να τους προσλάβουν για εργασία 2-3 ημερών κάθε 3-4 χρόνια; Και τα εκχιονιστικά, όντως τα έχουν ή μήπως είναι τίποτα ντεκόρ, μακέτες, να τα βλέπουμε και να νομίζουμε πως ενδιαφέρονται για να μην κλείσουν οι δρόμοι, οι οποίοι όμως πάντα κλείνουν. Μη γελάτε και μην αποκλείετε κάτι όσο και αν φαίνεται τραβηγμένο από τα μαλλιά. Εδώ, με έναν διαγωνισμό, μια εταιρεία πήρε και παίρνει έργα του μετρό και της Αττικής οδού επ αόριστον. Και μη νομίζετε πως η όποια επέμβαση του όποιου εισαγγελέα θα αποδώσει δικαιοσύνη και θα διορθώσει τα πράγματα. Αν ήταν έτσι, θα είχαν ήδη πέσει και εισπραχθεί τα πρόστιμα. Άλλο όμως οι κοτζαμπάσηδες και άλλο η πλέμπα. Τα πρόστιμα πέφτουν για μάσκες, μέχρι και σε χωριουδάκια που δεν τα έχει ο χάρτης και στα γερόντια που δεν έκανα εμβόλιο. Σιγά μην πέσουν και στους …χορηγούς. Στην φωτογραφία που συνοδεύει το κείμενο, εκχιονιστικά κάνουν δουλειά σε αυτοκινητόδρομο στις ΗΠΑ. Τέτοια εικόνα είδατε ποτέ σε χρυσοπληρωμένο ελληνικό αυτοκινητόδρομο; Όχι βέβαια… Ούτε θα δείτε!