ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗ

Πουλήθηκαν 21 τουριστικά λεωφορεία από την ΑΜ-Θ – Προβλήματα με τις σχολικές εκδρομές

Δυσοίωνο, διαγράφεται το μέλλον των τουριστικών γραφείων στην περιφέρεια ΑΜΘ, μετά τα όσα δήλωσε στην ΕΡΤ Ορεστιάδας ο εκπρόσωπος του συνδέσμου Τουριστικών πρακτόρων της περιοχής Τάκης Δολιανίτης.

Αφορμή στάθηκε η χαμηλή κίνηση του τριημέρου της Καθαρής Δευτέρας, όπου για να πραγματοποιηθούν τα πακέτα εκδρομών που είχαν προγραμματισθεί σε Ελλάδα και εξωτερικό, «μπήκε το χέρι βαθιά στην τσέπη τους», αφού η πληρότητα στα λεωφορεία άγγιζε μόλις το 30% .

«Κρατάμε μικρό καλάθι και για το τριήμερο της 25ης Μαρτίου» με δεδομένη την κατάσταση που επικρατεί (πολεμική κρίση και οικονομική δυσπραγία) ανέφερε χαρακτηριστικά, αφού προς το παρόν οι ταξιδιώτες ενημερώνονται για τα πακέτα χωρίς να προχωρούν σε κρατήσεις.

«Είμαστε σε απραξία .Είμαστε άνευ αντικειμένου, τόνισε .Τα λεωφορεία είναι σταματημένα εδώ και 20 μήνες .Τα έξοδα τρέχουν,» όμως παρόλα αυτά προσπάθησαν να κρατήσουν το προσωπικό και τους συνεργάτες των γραφείων τους , ελπίζοντας σε καλύτερες μέρες.

Πουλήθηκαν 21 τουριστικά λεωφορεία

Ενώ υπήρχε μια συγκρατημένη αισιοδοξία λίγο πριν το πόλεμο, με το ενδιαφέρον των τουριστών να εκδηλώνεται για πακέτα σε Σαμοθράκη, Θάσο, Θράκη γενικότερα, αλλά και Βουλγαρία, Ρουμανία, μέσα σε μια νύχτα όλα ακυρώθηκαν και βρίσκονται ξανά στο μηδέν, προσπαθώντας τώρα να ανασυγκροτηθούν.

Σήμερα, σύμφωνα με στοιχεία που έχει ο κ. Δολιανίτης μέσα από συζητήσεις που κάνει με κάθε συνάδελφο του ξεχωριστά, ανέφερε ότι πουλήθηκαν 21 τουριστικά λεωφορεία από την περιφέρεια ΑΜΘ, τα οποία μεταβιβάσθηκαν σε τουριστικά γραφεία άλλης περιοχής.

Πιο συγκεκριμένα τα λεωφορεία αυτά ανήκουν πλέον στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και ο λόγος όπως ανέφερε είναι ότι «ένα τουριστικό γραφείο της εν λόγω περιοχής πήρε κατά μέσο όρο μη επιστρεπτέα βοήθεια από την περιφέρεια περί τα 50.000 ευρώ ενώ στην δική μας περιφέρεια το ποσό ήταν 2.500 ευρώ και δεν τα πήραν όλοι. Εδώ έγινε άλλη κατανομή χρημάτων, οριζόντια , ώστε να βοηθηθούν πολλοί» σχολίασε, προσθέτοντας ότι και ο ίδιος πούλησε 4 από τα λεωφορεία που είχε στην κυριότητα του.

«Σαράντα χρόνια κάνω αυτή τη δουλειά. Δημιούργησα την επιχείρηση μου από το μηδέν και θέλω να σας πω ότι όταν πωλείται ένα λεωφορείο είναι ένας θάνατος για μας. Πίσω από ένα λεωφορείο, βρίσκεται μια οικογένεια.»

Σε αδιέξοδο οι σχολικές εκδρομές

Ένα άλλο ζήτημα που προκύπτει αυτήν την περίοδο αφορά τις σχολικές εκδρομές, που όπως φαίνεται ξεκινούν δειλά -δειλά να προγραμματίζονται και τα προβλήματα που προκύπτουν να έχουν τελικούς αποδέκτες τα τουριστικά γραφεία όπως αναφέρει ο κ. Δολιανίτης.

Οι απροσδιόριστες τιμές των καυσίμων τους δυσκολεύει στο να μπορέσουν να κλείσουν εκδρομές με τα σχολεία, μη γνωρίζοντας την περίοδο που αυτές θα διεξαχθούν ποια θα είναι η τιμή στο πετρέλαιο κίνησης. «Θα πρέπει να δοθεί μια τιμή πλαφόν στο καύσιμο ώστε να μπορέσουμε να προγραμματίσουμε» τόνισε.

Ένα άλλο ζήτημα που προκύπτει με τις σχολικές εκδρομές είναι το ιατρικό πρωτόκολλο που θα ισχύσει φέτος σε αυτές και που δυστυχώς δεν έχει ξεκαθαρίσει αφού π.χ. αν εμφανισθούν κρούσματα σε μαθητές στη διάρκεια της εκδρομής δεν έχει προβλεφθεί τρόπος αντιμετώπισης τους κάτι που θα έχει σαν τελικούς αποδέκτες τα τουριστικά γραφεία όπως αναφέρει ο κ. Δολιανίτης.

«Μοναδική ελπίδα είναι να σταματήσει ο πόλεμος» καταλήγει ο κ. Δολιανίτης «αν και ήδη έχουν δημιουργηθεί τόσα προβλήματα που δεν ξέρουμε πως θα ξεπερασθούν.»

Σύνταξη Μαρία Μανάκα

ΕΡΤ Ορεστιάδας

Di-zine clothing

Ιστορικό

Θρακική Αγορά FB

Μedia Group

Ο Ποπολάρος