OIKONOMIA

Υπεραστικά ΚΤΕΛ: «Αναγκαίο ένα επίδομα για το υψηλό κόστος του πετρελαίου»

Την ικανοποίησή του για τα κυβερνητικά μέτρα στήριξης των υπεραστικών συγκοινωνιών εξέφρασε το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών κατά τη διάρκεια των εργασιών του 70ού Πανελλήνιου Συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε στα Χανιά με τη συμμετοχή 400 και πλέον συνέδρων.

Μιλώντας στα ΜΜΕ, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Σοφοκλής Φάτσιος αναφέρθηκε στο έργο που επιτελείται από τα Υπεραστικά ΚΤΕΛ σε όλη τη χώρα, ευχαρίστησε τα συναρμόδια Υπουργεία για τη στήριξη, ωστόσο, όπως είπε, το μεγάλο πρόβλημα αυτή την περίοδο είναι αυτό των καυσίμων.

“Θα μπορούσε να μας δοθεί ένα επίδομα, όπως αυτό που μας είχε δοθεί το 2020, καλύπτοντας τρεις μήνες σε πετρέλαιο”, σημείωσε ο κ. Φάτσιος, υπενθυμίζοντας ότι οι τιμές των εισιτηρίων παραμένουν σταθερές από το 2010 -και ούτε θα αυξηθούν-, όμως τότε η τιμή του πετρελαίου κίνησης ανερχόταν σε 1 ευρώ ανά λίτρο και όχι σε 2 ευρώ ανά λίτρο, όπως είναι σήμερα.

Πρόσθεσε, δε, ότι η ανανέωση του στόλου των λεωφορείων είχε τη στήριξη με 56 εκατ. ευρώ από το Υπουργείο Ανάπτυξης, ενώ και η καταβολή των δόσεων των δανείων των ιδιοκτητών λεωφορείων προχωρά χωρίς προβλήματα.

Είναι χαρακτηριστικό πως τα λεωφορεία στην Ελλάδα είναι τα πλέον καινούργια σε όλη την Ευρώπη, με μέσο όρο τα 10 χρόνια, ενώ στις άλλες χώρες είναι στα 20.

Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, απαντώντας στον πρόεδρο της ΠΟΑΥΣ, είπε πως η πολιτεία εξετάζει το δίκαιο αίτημα των λεωφορειούχων.

Παράλληλα, αναφέρθηκε στο νόμο για την απελευθέρωση των μεταφορών, κάνοντας λόγο για υγιή ανταγωνισμό που θα προκύψει. Τέλος, απάντησε και σε ερώτημα που τέθηκε για τον ΒΟΑΚ, αλλά και για την πορεία της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα.

Ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου, Γιάννης Καψανάκης, σημείωσε ότι, παρά την καλή τουριστική χρονιά, τα κέρδη εξανεμίστηκαν λόγω του αυξημένου κόστους καυσίμου. Όσο, δε, για το θέμα της μετεγκατάστασης του σταθμού του ΚΤΕΛ από το κέντρο της πόλης των Χανίων, σημείωσε πως δεν υπάρχει τέτοιο θέμα αυτή τη στιγμή. Το μελλοντικό σχέδιο είναι να χρησιμοποιηθεί ως σταθμός αφίξεων – αναχωρήσεων και το τμήμα όπου σταθμεύουν τα λεωφορεία να γίνει χώρος στάθμευσης ΙΧ οχημάτων και να χρησιμοποιηθεί και για άλλες χρήσεις.

Di-zine clothing

Ιστορικό

Θρακική Αγορά FB

Μedia Group

Ο Ποπολάρος