Υπάρχει έντονη κινητικότητα τις τελευταίες μέρες προκειμένου να αδειοδοτηθεί η χωροθέτηση του επιβατικού σταθμού λεωφορείων του ΚΤΕΛ στα δυτικά της πόλης, στο αγορασθέν προ πολλών χρόνων οικόπεδο , έκτασης περίπου 7 στρεμμάτων, από το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μας .Και βέβαια πρέπει να ειπωθούν κάποια πράγματα ώστε να γνωρίζουν οι δημοτικοί μας άρχοντες
Επί δημαρχίας Αλεξανδρή και ύστερα από εισήγηση της τεχνικής υπηρεσίας, δόθηκε το πράσινο φως για τη δημιουργία σταθμού στα δυτικά της πόλης. ‘Ετσι, το ΚΤΕΛ αγόρασε από την Εκκλησία το προαναφερθέν οικόπεδο, κατόπιν τραπεζικού δανεισμού ύψους 2,200000 ευρώ, για το οποίο καταβάλλει υψηλό τοκοχρεολύσιο.
Ο χρόνος παρήλθε άπρακτος κι έτσι επί δημαρχίας Λαμπάκη το θέμα επανήλθε με την αίτηση παραχώρησης έκτασης ανήκουσας στον ΟΣΕ για χρονική διάρκεια 30 χρόνων. Και βέβαια και πάλι δεν επετεύχθη τίποτα και βρισκόμαστε στο σημείο μηδέν. ‘Ετσι πέρασαν πάνω από 20 χρόνια όταν ο υποφαινόμενος το 2001 αγόρασε 4,100 τ.μ. από ιδιώτη για τη δημιουργία σταθμού, όμως η διάνοιξη της νέας εθνικής οδού, τεμάχισε το οικόπεδο και οι προσπάθειες διεκόπησαν.
Ο σταθμός πρέπει να γίνει ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ. Στη νέα Αλεξανδρούπολη των 100.000 κατοίκων το ζωτικό της πλεονέκτημα είναι οι συνδυασμένες μεταφορές που μπορεί να είναι συγκεντρωμένες σε έναν κόμβο. Αυτό που προσπαθούν να κάνουν όλες οι αναπτυσσόμενες πόλεις του κόσμου, ώστε οι ενδομετακινήσεις να μην ενοχλούν την πόλη, εμείς το έχουμε λυμένο. Σιδηρόδρομος, είσοδος στο λιμάνι από τη νέα ανισόπεδη διάβαση της γέφυρας Μαϊστρου, αεροδρόμιο με γρήγορη πρόσβαση και λεωφορειακές υπηρεσίες, όλα συγκεντρωμένα σε ελεγχόμενη έκταση.
Η πιο ενδεδειγμένη λύση, λοιπόν θα ήταν η εξής: Στο ακίνητο που βρίσκεται το Κέντρο Γεωργικής Εκπαίδευσης(Κ.Ε.Γ.Ε.),και έχει αδόμητο χώρο γύρω στα 25 στρ. μπορεί να δοθεί επ ανταλλαγή ένα οικόπεδο ίσης αξίας με το οικόπεδο του ΚΤΕΛ. Θα λύνοταν έτσι κατά τον ιδανικότερο τρόπο ένα πρόβλημα που θα ταλάνιζε την πόλη διαχρονικά
Θα πρέπει όμως όλοι να βοηθήσουν. Βουλευτές, δημοτικοί άρχοντες, δημόσιοι λειτουργοί,κ.α. Το ΚΤΕΛ είναι ιδιωτική εταιρεία όμως δημοσίας ωφέλειας, και λειτουργεί επιτυχώς από το 1952.Γνωριζω σε άλλες πόλεις (Καρδίτσα, Κατερίνη),το Δημόσιο παραχώρησε εκτάσεις για να κτισθουν νέοι σταθμοί και μάλιστα βοηθηθήκαν να μπουν σε προγράμματα ευρωπαϊκά ώστε να επιδοτηθεί η ανέγερση του κτιρίου. Για το καλό της πόλης μας ας συναινέσουμε. Εννοείται ότι η προσωπική μου συμπαράσταση, αν και ιδιώτης, είναι δεδομένη.