Όταν ένα νεαρό κορίτσι έχει καταφέρει τόσα πολλά, αξίζει σίγουρα την προσοχή μας. Σε ηλικία μόλις 30 χρονών και παράλληλα με τη μόνιμη εργασία της, η Εμμανουέλα Κουρούδη κατάφερε να αξιοποιήσει την οικογενειακή επιχείρηση, ένα μεταξουργείο στο Σουφλί, και να ιδρύσει το δικό της brand. Τα μεταξωτά μαντήλια Emmanuellesilk εκτός από εξαιρετική ποιότητα διαθέτουν τη φίνα αισθητική και το DNA ενός αυθεντικά ελληνικού fashion brand που γεννήθηκε για να ξεχωρίσει.
Η ιδέα… για ένα ελληνικό brand γυναικείων μεταξωτών αξεσουάρ γεννήθηκε το καλοκαίρι του 2015. «Ο συνδυασμός της αγάπης μου για τη μόδα με την επιχειρηματική εμπειρία της οικογένειάς μου και την «κληρονομιά», της Μεταξουργίας Τσιακίρη Α.Ε., η οποία πέρασε στα χέρια μου, έδωσαν σάρκα και οστά στο όραμά μου, να παράγω και να δημιουργήσω τα πιο φίνα μεταξωτά αξεσουάρ για γυναίκες που θέλουν να κάνουν τη διαφορά με κομψό και διακριτικό τρόπο».
Το μεταξωτό μαντήλι… αποτελούσε ανέκαθεν τον πρεσβευτή της γυναικείας κομψότητας. Με το πέρασμα του χρόνου και τις εναλλαγές στις τάσεις της μόδας, το μαντήλι κέρδισε έδαφος και μετατράπηκε σε ένα αξεσουάρ για όλες τις γυναίκες, κάθε ηλικίας και κάθε στιλ. Θεωρώ και πιστεύω ότι το μεταξωτό μαντήλι αντανακλά την προσωπικότητα της κάθε γυναίκας που το φορά. Δεν υπάρχει σωστός και κομψός τρόπος να φορέσεις ένα μαντήλι. Αρκεί να σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα. Ένα τουρμπάνι στο κεφάλι, ένας κόμπος γύρω από τον λαιμό, ένα απλό ρίξιμο γύρω από τους ώμους, προσδιορίζουν γυναίκες με διαφορετικές προσωπικότητες και στιλ.
Με έμπνευση… που αντλείται από την τέχνη και τη φύση, κάθε συλλογή περνάει το δικό της μήνυμα κι έχει τον δικό της χαρακτήρα και designer. Η φετινή φθινοπωρινή – χειμερινή συλλογή ονομάζεται “Deity” και αποτελείται από πολύχρωμα σχέδια με επιρροές από θεότητες από διάφορους πολιτισμούς. Πηγή έμπνευσης παραμένει η τέχνη και η φύση, όπως άλλωστε και κάθε αξεσουάρ τoυ brand μέχρι σήμερα.
Τα ολομέταξα αξεσουάρ -με τη σφραγίδα του σουφλιώτικου μεταξιού- είναι αποτέλεσμα ψηφιακής εκτύπωσης στην οποία έχει επενδύσει η εταιρία, ενώ στόχος τους είναι οι γυναίκες που τα επιλέγουν να αισθάνονται όμορφα φορώντας τα.
Απώτερος στόχος του brand… είναι σε κάποια χρόνια από τώρα «δίπλα στα προϊόντα που χαρακτηρίζουν την Ελλάδα, όπως το κρασί της, το λάδι της, τα νερά της, οι γεύσεις της, να ανήκει και το μετάξι. Γιατί το μετάξι είναι Ελλάδα, και δεν του αξίζει τίποτα λιγότερο από αυτό το χαρακτηριστικό. Το σχεδιαστικό κομμάτι ανέλαβε η Αγνή Ρούσσου, φωτογράφος ήταν ο Κοσμάς Κουμιανός, και στιλίστας ο Παναγιώτης Τσατσάκης.
Αbout
H Εμμανουέλα Κουρούδη γεννημένη το 1990 στην Κομοτηνή, αφού φοίτησε στο τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Κρήτης, στη συνέχεια επέστρεψε στην Κομοτηνή, όπου εργάζεται έως σήμερα στην εταιρία Θρακικά Εκκοκιστήρια Α.Ε. Είναι υπεύθυνη στο οικονομικό τμήμα της επιχείρησης, εστιάζοντας στις συναλλαγματικές πολιτικές της επιχείρησης, ενώ συμμετέχει ενεργά σε όλες τις δραστηριότητες της επιχείρησης, εκπροσωπώντας την σε πειραματικά κι ερευνητικά προγράμματα. Παράλληλα, εργάζεται για την εταιρία Μεταξουργία Τσιακίρη Α.Ε., σαν διευθύντρια πωλήσεων. Το 2015 ίδρυσε την προσωπική της συλλογή μεταξωτών αξεσουάρ Emmanuelle, Fashion made of silk.
Info:
Official site: www.emmanuellesilk.com
πηγή: https://glow.gr/