ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗ

Γρηγόρης Τάσιος: Θράκη και εναλλακτικό μοντέλο τουρισμού

Πολύ καλά κύλησε η φετινή τουριστική περίοδος, παρά την πανδημία, ειδικά για τα καίρια σημεία της Ελλάδας που σηματοδοτούν το Ελληνικό καλοκαίρι.

Στο πλαίσιο της παγκόσμιας ημέρας τουρισμού, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής, Γρηγόρης Τάσιος, μίλησε στην ΕΡΤ Κομοτηνής και υπογράμμισε πως «η Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού βρίσκει την Ελλάδα στο βάθρο του νικητή της φετινής σεζόν”.

“Το Ελληνικό ξενοδοχείο – σημείωσε – αποδείχθηκε η ήρεμη δύναμη μιας μεγάλης εθνικής επιτυχίας. Καταφέραμε να ανοίξει ο τουρισμός με ασφάλεια για όλους και πετύχαμε να έχουμε μια σεζόν που ξεπέρασε τις προβλέψεις, καθιστώντας απόλυτα ρεαλιστικό τον στόχο για τουριστικά έσοδα στο 50% των αντίστοιχων του 2019, που για κάποιους έμοιαζε άπιαστος στόχος. Ο τουρισμός και το ξενοδοχείο απέδειξαν για μια ακόμη φορά τη μεγάλη θετική συνεισφορά τους στην οικονομία και στην κοινωνία, ακόμη και κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες».

Επανέλαβε το στόχο πως η Ελλάδα είναι μια χώρα όπου μπορεί να έχει τουρισμό 12 μήνες το χρόνο, καθώς μπορούν να λειτουργήσουν πολλά και διαφορετικά μοντέλα τουρισμού, πέρα από το κλασσικό ήλιος και θάλασσα, όπως ο εναλλακτικός, ο οικολογικός, ο γαστρονομικός κ.α.

Ειδικά για τον γαστρονομικό τουρισμό, τόνισε πως πρέπει με την συμμετοχή όλων Ξενοδόχων, της τοπικής αυτοδιοίκησης και των ανθρώπων του πρωτογενούς τομέα, να καταρτισθεί ένα σχέδιο αλληλοστήριξης, προκειμένου να υπηρετηθεί από όλους με συνέπεια και να έχει αποτέλεσμα. Το σχέδιο αυτό θα προβλέπει την προμήθεια των Ξενοδοχείων σε τοπικά προϊόντα, τα οποία θα αξιοποιούνται και θα υπάρχουν στο μενού. Η Αυτοδιοίκηση θα φροντίζει για την ενίσχυση της προσπάθειας των Ξενοδόχων για την προβολή της περιοχής, ή και όποιες άλλες ενέργειες απαιτηθούν να γίνουν. Αυτά μπορεί να αφορούν και το κομμάτι της ενίσχυσης των υποδομών.

«Στην περιοχή της Θράκης όπου υπάρχουν Ξενοδοχεία, τα οποία αυτό το διάστημα με την πανδημία δεν είχαν τους τζίρους που περίμεναν το καλοκαίρι, σε σχέση με άλλα Ξενοδοχεία σε άλλες περιοχές της Ελλάδας. Η Θράκη ωστόσο, μπορεί να είναι τουριστικός προορισμός για ανθρώπους που δεν αναζητούν μόνο τον ήλιο και η θάλασσα, αλλά το εναλλακτικό μοντέλο, τα βουνά, τα ποτάμια, τις λίμνες κ.α. Όμως αν είναι ακόμα αυτά τα σχέδια στο συρτάρι και ακόμα μιλάμε ακόμα το 2021 για θεωρία και όχι για πράξη, κάποιος έχει την ευθύνη, που δεν προχωρούν αυτές οι υποδομές και αυτό είναι που πρέπει να δούμε», τόνισε με έμφαση ο κ. Τάσιος.

Di-zine clothing

Ιστορικό

Θρακική Αγορά FB

Μedia Group

Ο Ποπολάρος