Στην έκθεση “Food & Drinks 2024” συμμετείχε με περίπτερο η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης. Η έκθεση αυτή αποτελεί μετεξέλιξη της Διεθνούς Έκθεσης Τροφίμων και Ποτών (ΔΕΤΡΟΠ), η οποία διοργανωνόταν παλαιότερα. Στην “Food & Drinks 2024” συμμετείχαν τόσο μέσω του περιπτέρου της Περιφέρειας, όσο και από μόνες τους σημαντικές επιχειρήσεις της Περιφέρειας μας, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον χώρο των τροφίμων και των ποτών.
Τα εγκαίνια της έκθεσης τελέστηκαν από τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Κ. Τσιάρας, ενώ τη διοίκηση της Περιφέρειας εκπροσώπησε ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας και Αναπληρωτής Περιφερειάρχης Δρ. Θ. Μαρκόπουλος, ο οποίος χαιρέτησε και την εκδήλωση. Επίσης στα εγκαίνια και στην έκθεση παρόν ήταν και ο Γενικός Διευθυντής Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής, κ. Σ. Παπαδόπουλος.
«Αποτελεί υποχρέωσή μας, η συμμετοχή σε εκθέσεις και γενικότερα σε δραστηριότητες που προβάλλουν τα προϊόντα της περιοχής» σημείωσε στις δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης κ.Τοψίδης για να εκφράσει επίσης την βεβαιότητά που «για την ποιότητα και για τις δυνατότητες των προϊόντων μας στον “στίβο” τόσο της ελληνικής, όσο και των διεθνών αγορών».
«Επίσης, εμπιστευόμαστε τους παραγωγούς αυτών των προϊόντων μας, τόσο στον χώρο της πρωτογενούς παραγωγής, όσο και της μεταποίησης και για αυτό θα εντείνουμε τις προσπάθειές μας για την στήριξη και την προώθηση των προϊόντων αυτών, τόσο στον χώρο των τροφίμων, όσο και στον χώρο των οίνων και ευρύτερα των ποτών» συμπλήρωσε χαρακτηριστικά.
Στο ίδιο μήκος κύματος ολοκληρώνοντας τον χαιρετισμό του, ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας και Αναπληρωτής Περιφερειάρχης, Δρ Θ. Μαρκόπουλος μεταξύ άλλων, υπογράμμισε πως «είμαστε σίγουροι ότι τα προϊόντα της Περιφέρειάς μας όπως και τα προϊόντα όλης της χώρας μας μπορούν να πετύχουν μία καλύτερη θέση στις αγορές. Νομίζω ότι γίνεται μία σοβαρή προσπάθεια από τους παραγωγούς στην Περιφέρειά μας. Στο πλαίσιο αυτό καταβάλλεται μία μεγάλη προσπάθεια αφενός για την πιστοποίηση της ποιότητας, ώστε αυτή η διαβεβαίωση της σταθερής ποιότητας να φθάνει στον καταναλωτή, αλλά και αφετέρου, ώστε να έχουμε μία όσο το δυνατόν ισχυρότερη σύνδεση των προϊόντων και των χαρακτηριστικών τους με την περιοχή της παραγωγής τους».