Ήδη η αποκλειστικά διθέσια Aston Martin έχει δημιουργήσει το δικό της φανατικό κοινό, το οποίο λατρεύει τα χαμηλά σε ύψος, χωρίς εμπρός παρμπρίζ και χωρίς οροφή μοντέλα, στοιχεία που χαρακτήριζαν τα μοντέλα με αμάξωμα speedster του παρελθόντος.
Το ειδικό τμήμα «Q» της Aston Martin προσπάθησε να δημιουργήσει ένα πολύ καθαρό σχέδιο με διαχρονική κομψότητα, μινιμαλιστική μορφή και με εκλεπτυσμένες λεπτομέρειες. Σε σχέση με το πρωτότυπο που είχε παρουσιαστεί τον Μάρτιο του 2020, το μοντέλο δοκιμών δεν έχει αλλάξει σημαντικά, παρά μόνο σε μικρές αισθητικές παρεμβάσεις, όπως η αφαίρεση ενθέτων από την εμπρός γρίλια και η επένδυση από carbon στον πίσω προφυλακτήρα.
Η V12 Speedster διαθέτει στοιχεία από τα μοντέλα Vantage και DBS Superleggera, όπως το αλουμινένιο πλαίσιο, ενώ χωρίς να έχει ανακοινωθεί επίσημα το βάρος της, θεωρητικά θα βρίσκεται αρκετά χαμηλά, λόγω της εκτενής χρήσης ανθρακονήματος, αλλά και της απουσίας οροφής και παρμπρίζ.
Κάτω από το μοναδικής αισθητικής αμάξωμα κρύβεται ένας V12 twin-turbo κινητήρας 5,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 700 ίππους και 752 Nm ροπής. Τα παραπάνω αρκούν για να χαρίσουν εκρηκτικές επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 3,5 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα. Παράλληλα, οι τροχοί των 21 ιντσών είναι σφυρήλατοι, ενώ τα φρένα διαθέτουν κεραμικούς-carbon δίσκους. Σύμφωνα με τον Βρετανό κατασκευαστή, η V12 Speedster θα κατασκευαστεί σε μόλις 88 μοντέλα, με τις παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2021 και την τιμή της να ορίζεται στις 845.000 ευρώ.
https://www.protothema.gr/