LIFESTYLE

Xupermask: Η πρώτη “έξυπνη” μάσκα για τον κορονοϊό – Φίλτρα, ανεμιστηράκι, ακουστικά και… φωτάκι LED

Ξεχάστε τις απλές, παραδοσιακές ιατρικές μάσκες. Η νέα τάση θέλει την μάσκα πέρα από προστασία για τον κορονοϊό να προσφέρει και άλλες δυνατότητες στον χρήστη. Τι άλλες δυνατότητες; Η νέα “έξυπνη” μάσκα θα μπορεί να προσφέρει ακουστικά και μικρόφωνο ώστε να κάνει κάποιος πιο εύκολα τις κλήσεις του αλλά και ανεμιστηράκια… για τις πιο ζεστές ημέρες. Φυσικά το design είναι προχωρημένο ώστε στυλιστικά να είναι αποδεκτή.

Η μεγάλη αμερικανική εταιρεία Honeywell και ο ράπερ-επιχειρηματίας Will.i.am είναι πίσω την πρώτη «έξυπνη» μάσκα προσώπου Xupermask με υψηλή τεχνολογία. Διαθέτει φίλτρα, τρία ανεμιστηράκια, μικρόφωνο και ακουστικά που επιτρέπουν στον χρήστη να ακούει μουσική και να δέχεται τηλεφωνικές κλήσεις, ασύρματη σύνδεση Bluetooth 5.0, αλλά και φωτάκι LED για το βράδυ.

 

Η μάσκα είναι κατασκευασμένη από καινοτομικά και ελαστικά υλικά, ώστε να είναι άνετη στη χρήση, εργονομική, εφαρμοστή και προσαρμόσιμη στο πρόσωπο. Τροφοδοτείται από επαναφορτιζόμενη μπαταρία διάρκειας επτά ωρών και μπορεί να φορεθεί για ένα έτος. Ο σχεδιασμός της, σύμφωνα με τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης», έγινε από τον Χοσέ Φερνάντεζ, ο οποίος δημιούργησε στο Χόλιγουντ τα ρούχα και τις στολές για διάφορες ταινίες επιστημονικής φαντασίας.

 

 

Όπως δήλωσε ο 45χρονος Will.i.am, ο οποίος είχε την ιδέα για τη νέα μάσκα, «ζούμε σε εποχές επιστημονικής φαντασίας, όμως εν μέσω πανδημίας φοράμε μάσκες από ταινία του χθες. Έτσι, ήθελα μία μάσκα να ταιριάζει με την εποχή μας».

Η μάσκα, η οποία όντως αποπνέει στιλ Sci-Fi, θα διατίθεται σε διάφορα χρώματα και η -καθόλου φθηνή- αρχική λιανική τιμή της στις ΗΠΑ θα είναι 299 δολάρια. Η διάθεσή της θα αρχίσει και στην Ευρωπαϊκή Ένωση από τις 8 Απριλίου.

Η πολυεθνική Honeywell είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας των ΗΠΑ με ένα ευρύ φάσμα βιομηχανικών δραστηριοτήτων, ενώ ο Will.i.am (πραγματικό όνομα Ουίλιαμ Άνταμς), μεταξύ άλλων, υπήρξε ιδρυτικό μέλος των Black Eyed Peas.

 

Πηγή: NY TIMES, ΑΠΕ

Di-zine clothing

Ιστορικό

Θρακική Αγορά FB

Μedia Group

Ο Ποπολάρος